Ny morgon, gamla vanliga morgonhumör.

Hej mitt älskade morgonhumör!
Det är så kul att vakna och vara på sin bästa sida på hela, hela dagen! Eller inte. Nu har jag varit vaken i ca två timmar och nu börjar jag också känna mig som människa. Det är lite trist när man vaknar och e tjurig för ingenting. Nåja, de närmaste vet att det går över efter ett tag. Men det är ändå irriterande. Någon som har något bot mot dåligt morgonhumör?

Nu ska jag se vad Emmy gjort på arbetet och se om vi gjort allt som det står att vi ska göra. Sedan skall jag ner till Växjö och prata med handledaren. Jag är faktiskt lite nervös eftersom vi fått helt andra uppgifter av exeminatorn än vad vi fick av handledaren. Nåja, får se vad det blir av att. Igår lyckades jag och David städa vardagdrummet så det ser till och med bebott ut! Vi har satt möblerna där de skall vara och vi har satt in böcker och DVD i hyllor =) Känns skönt. När jag kommer hem i eftermiddag ska jag försöka hinna med sovrummet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0