Ny mobil?

Idag, kanske, kanske, kanske vi ska åka och köpa ny telefon till både mig och David, men den D vill ha släpps nog inte fören på måndag så vi får se. Vi tycker vi är värda det. Alla fall jag tycker det haha. Har gått och förälskat mig i den telefonen jag la upp innan. I flera månader har jag suktat efter den. Vi får se ifall vi hinner sen, D hjälper till med någon form av gjutning. Fråga mig inte vad.

Igår var en riktig myskväll! Jag och D satt och lyssnade på massa gammal rock och jullåtar och drack vin :). Rocken var bäst, det går lite emot min moral att lyssna jullåtar så här års, men de är ju riktigt bra! Så igår var en perfekt kväll :)

Imorse hände det förutsägbara. D säger till mig att
"Så skär man inte bullar"
- Jo det gör man, säger jag.
- Du kommer skära dig.
- NääÄ, inte jag!
Haha, jag behöver inte skriva vad som hände minuten efter va?

Nåja, nu ska jag ta en dusch och sen ska jag ringa mamsen min! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0