Lördagsstäd!

Mysig vecka i bredaryd! Både full och glad och nykter och glad haha. Gott! Saknar de redan... Men får planera in nåt snart igen! I torsdags kom min älskling hit. Hon och Ville bor här i helgen, eller Ville tills igår, men ändå. Gott, både sambo och särbo samtidigt som David sa haha. Ikväll, en lördagskväll alltså, befinner jag mig på hemmaplan och städar! Ooo va jag städar! Men får sluta dammsuga för idag, klockan snart tio och jag orkar inte ha klagomål. Iof är det lördag, då brukar fester va tillåtna så varför inte städning? Det kanske det iof är.. Vad vet jag? Men jag är trött och jag är nöjd! Ganska mysigt med en egen hemmakväll med städning och annat som blir fixat.

Fick höra tråkiga nyheter idag, men som inte var överraskande. Lite trist när vissa saker händer, samtidigt som att när man har barn, ska man inte sätta de i första hand och ha slutat tänka på sig själv först?




What a wicked game to play
To make me feel this way
What a wicked thing to do
To let me dream of you
What a wicked thing to say
You never felt this way
What a wicked thing to do
To make me dream of you
-HIM-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0