Min födelsedagsönskelista!

Nu tänkte jag lägga ut massa roliga kort, men det är två saker som bekymrar mig fruktansvärt mycke som jag behöver hjälp med att hålla reda på. Laddaren till digitalkameran är borta. Var är den? Och nu visar det sig att USB-kablen till min mobil är borta. SUCK! Varför kan jag inte hålla reda på mina sladdar? Sladdar och nycklar asså. Jag införskaffade mig en sån där visselnyckelring, men den reagerar ju på alla ljud så den bara tjuter ju hela tiden! Hur ska jag kunna hålla reda på mina sladdar? Jag har en sladdlåda men där befinner sig ingen av de sladdarna.
Jag hade velat lägga upp lite bilder från Bredaryds-trippen samt min fina outfit på Ville. Men nej, det får uppenbarligen bli en annan dag. Men jag är ganska nöjd ändå. Har badat i 40 minuter så huden blev russin men jag e massa ren, och luktar gott. Underbart! Längtar till imorgon, kommer bli massa kul :)

Min önskelista:
  • 1 styck Dammsugare
  • 1 styck Morgonrock
  • Ett par stycken taklampor
Sen är jag nöjd :)



Känslor:
  • Underbara
  • Krångliga
  • Oförutsägbara
  • Oförklarliga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0