Helt "vanlig" dag

Nej, jag hittade inte min sladd. Så typiskt. Så nu får alla mina vänner i uppdrag att leta där hemma om jag kanske lagt den hos er! En svart sladd med nåt fyrkantigt på som man sätter in ett kamerabatteri i. Så ska jag fortsätta leta lite. Men men. Lovar säga till när den kommer till rätta, men leta gärna är ni snälla!

Idag har det varit en ganska seg dag. Angelika kom iof förbi en liten stund. Det var trevligt! Men annars har det gått rätt trögt framåt. Har väntat på att vattengubben skulle komma och fixa hydrafonen (?) så mamma och de kan använda duschen och tvätta kläder. Och det tog honom ca fem minuter medan jag väntat på honom hela dagen. Nåja. Kunde gjort nåt vettigt men idag har jag faktist bara latat mig. Sökt några jobb osså faktist! Men bara lite strösök, så få la se vad som händer nu till våren.

Har snöat ännu mer idag. Suck. Vill inte. Längtar tills jag kan styra vädret :D *not*

Försöker också få Néa att bli en facebook-nörd. Tycker jag gott hon kan. Jag har hört att det är inne att ha facebook och då måste väl hon ha det? Så hon inte hamnar utanför systemet. Jag citerar Hipphipp: "Vad är uteliggare? - Det är de som hamnat utanför systemet... och man brukar se dem utanför... systemet!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0