En sann lögn.

Kan det finnas sanna lögner? Eller är det bara en motsägelse. Låg och tänkte på denna mening igår när jag skulle somna (vilket gick ganska fort med tanke på ämnesval innan sömn). En lögn är ju inte sann. Men det kan va sant att det är en lögn. Men finns det någon sann lögn? Haha, ge mig nåt att fundera på!!!

Idag kommer förhoppningvis mina HM-kläder! *hoppas hoppas hoppas* OCH dessutom min nya laddare till kameran. Så just det ja, mina kära vänner som jag vet har letat efter min sladd och nästan bara levt för att hitta den, ni kan sluta nu. Får min nya senast imorgon förhoppningsvis.

Får se när jag beger mig hemåt sen. Blir väl snart, känns inte som att jag har mycket kvar att göra här. Mamma kommer och lånar mitt badkar, hennes funkar inte riktigt än! Så ska jag osså hinna med det för att sen tvätta! Kul dag! Imorgon kommer det dock bli en helt underbar dag!! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

ha ha du e knasig, du funderar för mycket. En lögn e ju en lögn men ibland kan man ju mildra den lite. En sk vit lögn... men om en sann lögn e en sann lögn så måste ju en vit lögn va en vit lögn. Men vad menar man med det då? Ljuger du så ljuger du... Nu blev det konstigt när jag funderade, lägger nog ner det här. Kram på dig söting

2009-01-16 @ 15:44:58
Postat av: Anna

Hahahaha, du låter ju lika förvirrad som jag haha! Har man inte problem, skaffar man sig :D

2009-01-18 @ 12:20:52
URL: http://missquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0