Wonderful day!

Idag har verkligen varit en kanonkul dag! Hittills allafall! Det enda som saknas e ju bejbi! Men om man försöker bortse från det, så har dagen varit, precis wonderful! Jag har varit på IV och hälsat på mina boys idag, och det var verkligen roligt! Jag fick sånt fint bemötande och äran att läsa upp Bingonumrena :) hihi! Sen har jag krånglat lite med bloggen och försökt få statesikmätaren att fungera men den hänger sig nog på fyra hela tiden. Får se sen om det klättrar uppåt. Annars Heidi, du som har, hjälp mig!!

Nåja, igår tillbringade jag dagen på akuten med mamma och lillebror. Lillebror försökte åka skatebord och lyckades dra axlen ur led. Dock inget brutet, men nån muskel som släppt och några ledband som blödde. Låter äckligt men sånt händer, bit ihop, säger jag! Sen åkte jag till Angelika och träffade henne och Ville. Äntligen!! Var alldeles förlängesedan! Tänkte slänga upp några bilder från akuten samt Ville! :) På akuten tillbringade vi tiden genom att lägga pussel och läsa barnsagor. Mamma röjde i leksakslådan!

           

Den sista bilden, på mig och Ville, den bjuder jag på. Utan smink är jag ingen skönhet, men ni får helt enkelt stå ut ändå!

Får icke glömma!
Gårdagens bästa kommentar: "Hon verkar snäll men hon är tjock!" - Ibland får du till det Angelika!
Tänkvärt ordspråk från klasskamrat: "Bättre att bli slagen än att inte synas alls"
Och det bästa till sist. Mamma säger: "Håll Skåne rent, släng skiten i Småland!!"

Kommentarer
Postat av: ???

Tycker inte om din Mammas kommentar....

Vadå släng skiten i Småland?? de kan ni behålla i SKÅNE :P

2009-02-12 @ 17:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0