Vaknat av doften från nybakat!

Ja, tänka sig! David bakade bröd när jag låg och sov i morse! Gott! Vad mer kan man begära? Underbart!

Denna vecka har varit kanon! Här i lilla Hamra :) Men den nya kursen vi läser är inte ett dugg lätt. Stackars David får sitta och traggla med mig. Han förklarar lite mer så jag förstår. Sen fick jag världens finaste present av familjen Purple! Helt knasiga är dem, men otroligt glad blev jag! Behövde verkligen en skrivare/scanner. Tusen tusen gånger tusen tack! I söndags var vi och åkte skridsko! Det är inte varje dag, och som jag tjatat i åratal på att åka skridsko är det först detta år någon vill åka med mig. Och det va inte ens min idé, hade gett upp den för länge sen haha. Men det var mysigt :)

Nu ska vi handla o fixa lite, kanske ses vi snart :)

Kommentarer
Postat av: angelika

naaaw** ni är sötast :)... håll fast i en sån underbar kar som redan vet att du är skinkig när du är hungrig så han stiger upp förväg o bakar te daj-... ;P hehe pusss på dig min älskling

2009-02-08 @ 08:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0