Sådär lagom mycket att göra, plus lite till.

Ärligt talat kräks jag snart på denna kurs vi läser nu. Den är INTE kul. Och när jag väl förstått lite vill inte skivan fungera. Antar att det är min dator som spärrar den eller nåt. Ska prova med en annan sen. Sen har jag väl inte ångest för Olofström imorgon, men varför? Jag ska vara med mamma, familjen och Angelika, förhoppningsvis hinna träffa linda lite och så tänkte jag gå o hälsa på mina boys. Pluggande är också väl prioriterat, sen ska jag försöka träffa lite annat smått o gått folk jag funderat på Så jag kommer ha att göra hela tiden. Det ska faktist bli kul! Men att någon kan göra så stort intryck på en att man nästan får omedveten ångest att åka ifrån denne e läskigt. Men mysigt!

Nu ska jag dock prova skivan i en annan dator, och om detta inte skulle fungera, läsa vidare. See yaa soon, babies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0