Gårdagens kommentar.

Jag glömde ju skriva det roliga jag hörde igår. Tack David för intiativet så jag har mer att skriva om. Tänkte att vi hör alltid tokiga saker varje dag. Igår var kommentaren "För när jag dricker alkohol... *funderar* ...eller öl "(!)

Eftersom jag har fått min laddare till kameran nu, den efterlängtade, så varför inte förstöra laddaren till telefonen? Jag har ju ändå en annan laddare, den till kameran. Inte för att den fungerar till telefonen, men ändå! Varför inte? Varför inte sätta in laddaren i en kontakt som det står stort  "420 volt". Jag menar, det är ju nääästan som ett vanligt jack eller? Öhh... Varför fick man hjärnan egentligen? Man använder den juh ändå inte den fullt ut, uppenbarligen! Nåja, pengarna hatar antagligen mig. De vill helt enkelt inte stanna hos mig eller på mitt bankkonto. Människor är i behov av att skylla på någon eller något. I det här fallet var det pengarnas fel att jag satt in laddaren i fel jack. De vill ju inte vara hos mig. Helt logiskt deras fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0