Vill katten ha dator i julklapp?

God morgon.

Håller kaffet i högsta hugg som vanligt så här dags. Det är helt enkelt ett måste. Om man vill vakna menar jag. Ja, kaffet är i ena handen, datormusen i den andra och i famnen har jag världens gosigaste kisse. Och inatt höll han sig till rutinen. Vid fyra kom han och va kelsjuk. Skönt att han tog sitt förnuft till fånga. Eftersom han gillar datorer så mycket och tittar både på skärmen och tangenterna och antingen lägger sig på mina händer eller helt enkelt på datorn tror jag det är en pik att han önskar sig en egen i julklapp.

Skola är det som gäller idag. D ska till kiropraktorn, igen. Och det är minus ute så Prosit får nog snällt vara inne i eftermiddag, så får han istället gå ut ikväll. För första gången har han även visat att det inte är så kul ute när det är kallt. Men regnar det spik gör det tydligen inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0