Utmaning.

Regler: Bloggaren skriver ner SVAR på 10 frågor om det egna jaget, vem man är. De som blir utmanade skriver ett eget blogginlägg med sina 10 svar. I slutet av inlägget skriver du TRE personer som du utmanar, kom ihåg att länka - spread the love!!

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker?
Blogg.se, Facebook & Blogg.se
2. Sjunger du hemma eller i duschen?
Hemma i duschen.
3. Kan du spela något instrument, vad?
Alla kan väl spela instrument, det är väl bara att dra i strängarna eller slå på tangenterna men bäst är jag på Guitar Heros trummor.
4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär?
För mycket tror jag.
5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar?
Megakändis eller omegakändis? Spelar ingen roll, jag läser ingen megakändis-blogg men Egoina och Spiderchick får en besöksprick av mig varje dag.
6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit?
Johnny Depp.
7. Alla samlar på något, vad samlar du på?
Badkarstvålar i olika modeller som djur, clowner, döskallar osv osv. Även scarfsar finns i mängder här hemma.
8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing?
Tuffing, självklart (när jag inte blir rädd då alltså).
9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film?
Lars Vegas Trio, Galenskaparna, Sambo D (han kan faktiskt vara ganska rolig), Två & en halv män, Simpsons, Egoinas videobloggar, Jims värld, Vänner, ska jag fortsätta?
10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda?
Jag har nog inget intresse, tragiskt nog, som är udda i alla fall. Men jag låter "Aaaahhh" varje gång jag dricker något. Det är annorlunda enligt D.

Jag utmanar:
Egoina
Spiderchick
Egoinas mamma

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

oki, kanske gör den då =)

2009-12-28 @ 21:06:24
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Em

Vad gullig du är! Men jag har sagt nej till alla utmaningar för periodvis har jag fått så många. Hoppas du inte tar illa upp! Jag kan inte ta emot en och tacka nej till en annan, det blir fel. Men jag uppskattar tanken och känner mig hedrad!

2009-12-28 @ 21:13:36
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0