Tummen ner för Pixmania.

Tummen ner för Pixmania. Jag som trodde de var bra. Nu ska man ju inte skylla ifrån sig, men det är så här. Jag beställde en telefon till min lillebror i födelsedagspresent därifrån. Han ville ha den och jag köpte den i tron att den var på svenska. Eller jag reflekterade inte ens över språket. Jag tog förgivet att den var på svenska. Men det visade sig att den inte är det, och det står i pytte-pytte-liten text på deras hemsida att den är på engelska, tyska osv. Besviken till max för det går inte att ändra det själv. Dock ska tummen upp till Nokias kundtjänst, speciellt till Stig som jag pratade med som gav mig goda råd och visade var man kan "låsa upp" den så svenska språket installeras. Det blir en extra kostnad. Jäkla Pixmania. Mycket ringa runt. Nu väntar jag själv på att bli uppringd av Koneo som skall hjälpa mig. Så då får jag reda på hur lång tid det tar och vad det kommer kosta. Men trist med extra arbete när det var en telefon jag ville ha till lillebror. En på svenska. Vi bor liksom i Sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0