Supermamma (OBS! inte supar-mamma)

God morgon gott folk.
Det är många dagar i streck som jag varit uppe tidigt nu. Det tar på krafterna. Slänger en tanke på hur jag kommer bli som mamma (när jag nu bestämmer mig för det). Vill inte prata på morgonen, blir vansinnig när jag inte får sova hela natten och tycker inte om att bli störd (dvs att prata eller distrahera mig) när jag skriver SMS. Supermamma jag kommer bli?

Pizza till frukost idag. Tycker jag förtjänar det. Jag är egentligen, som vanligt, aldrig sugen på att äta på morgonen men eftersom blodsockret, eller vad det nu är, gör mig snurrig så behöver mat känner jag. Varför utmana bilkörningen liksom?

Kommentarer
Postat av: Nina

Du kommer bli en kanon mamma :)Jag väntar...

2009-12-04 @ 09:59:22
Postat av: Natta

Anna du behöver inte oroa dig du kommer bli en jätte bra mamma !

<3333

2009-12-05 @ 19:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0