Ser tio år yngre ut än jag är. Kul.

Christoffer tycker jag ser ut som när jag var 14 år på bilden nedan. Jag kan inget annat än att säga att han har rätt. Men är jag osminkad och tjurig ser jag ut så. Ibland tror jag mitt tjuriga humör kan utspela sig, precis som en 14årings. Nåja, nu har jag fått på mig lite smink och hoppas på att folk förstår att jag snart är 24. Alltså, tio år äldre än jag ger sken av. Dessutom så positiviserar jag allt alltid. När jag är 40 kommer jag älska att ingen tror det. Nu kan det vara aningen irriterande ibland. Vid vissa tillfällen.

Snart kommer D hem. Han tror säkert att jag varit och handlat specialfodret till Prosit, men jag ger mig inte ut på vägarna om jag inte måste. Som typ ikväll. Till jobbet. Har jag vilat något? Nej. Har jag pluggat något? Lite. Har jag tvättat? Inne på min andra maskin nu (den första startade inte eftersom jag glömde stänga luckan, men nu så). Då så, nu kommer som sagt snart D så vi kan åka en sväng, hem och äta sen ska jag vila och åtta sticker jag till psyket.

Kommentarer
Postat av: Em

Jag tycker du kan se ut som allt från 14 till 22 på den bilden, det är så svårt att av avgöra ålder ibland.



Sv:De två första fotona är av Egoinas fötter med och utan blixt och de två nedanför är av oss bägge på bägge bilderna.

2009-12-21 @ 16:03:43
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: cederkvist

haha så sant ju :D din mor ser "såg" ganska ung ut för sin ålder också . Så det ligger säkert något i det du säger :D

2009-12-23 @ 02:48:51
URL: http://cederkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0