Nyheter i korthet.

Nyheter i korthet.

  • City Gross är skyldig mig en ny nagel.
  • Datorbordet är städat för första gången på säkert ett halvår.
  • Imorgon kommer mamma, syster och kanske lillebror.
  • Mat hos Benny och Cissi, sen jobba natt imorgon.
  • Elgiganten i Gislaved är värdelösa.
  • Småbarns-leksaker är svindyra.
  • Pluggmotivationen är lika med noll.
  • Det var nog mer folk på City Gross idag än var det var i Ullared.
  • Jag tar examen den 2a juni.
  • Räkningarna är fortfarande inte betalda.
  • Sims 3 är beroendeframkallande.
  • Damma är nödvändigt, i alla fall några gånger per år.
  • De traditionella, fina julkorten är underskattade.
  • Lambi är det skönaste toapappret som finns.
  • Jag fick hitta på några extra nyheter bara för att antalet inte skulle hamna på tretton. Skrockfull? Jag? Nej, nej.

Kommentarer
Postat av: EMMA

Alla elgiganten är värdelösa

2010-01-02 @ 17:00:19
URL: http://endastemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0