Mycket i jul.

Tänk er att vara bloggare på julafton och dagarna efter. Jag menar, hur skall man hinna blogga? Som professionell bloggerska får man nog inte skylla på det. Men, välja själva, antingen är jag en professionell bloggerska som skyller på det, eller så är jag inte särskilt professionell. Ert val. Det är också ganska knepigt att ha ett café på Facebook som man ska ta hand om. Men är man skicklig så är man. Julen har varit superbra. Fått himla mycket som jag önskat mig. Det är bra. Nu sitter jag här i soffan med magen full av ost och julmat. Mysigt värre. Imorgon bär det hemåt. Håll tummarna för att vädret tillåter det. Det hade varit roligt att gå på mellandags-rean, bara för att se om man hittar något spännande. Ska man göra det innan man betalt räkningar eller efteråt?

Kommentarer
Postat av: Nina

Efteråt Anna! Tänk på Ds hjärta :-P

2009-12-25 @ 20:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0