Idag kan vi konstatera följande.

Det tog faktiskt inte mer än tio minuter. Min man är punktlig han. Nu har vi handlat och det i sig är inte så jobbigt men när man sedan kommer hem och ska dela upp allt i påsar som ska in i frysen, det är påfrestande. Hur jobbigt som helst och jag är helt slut nu.

Nåja. Konstaterande idag:

  • Mammas kille (man, vuxne pojk, särbo, vad ni vill) tycker att jag har aningen bättre humor än mamma.
  • Att det inte går att köpa två NIVEA-balsam och få tio kronor rabatt. Det gäller endast NIVEA 'hair care', vad det nu är då.
  • Att Mc'Donalds-personalen inte är tjocka (skumt).
  • Ryggont suger.
  • Prosit föredrar pappa (även fast jag talat om för honom att det är oartigt mot mamma, dvs mig, att favorisera).

Kommentarer
Postat av: Em

Ja, det är konstigt att personalen inte är feta.. Men det är samma på bagerier och sånt där. Märkligt! ;)

Sv: Hahahaha! Sorry! Jag skall skärpa mig, men när jag är inne i något och vill ha en så korrekt formulering som möjligt så blir det lite för bra.. :D

2009-12-07 @ 19:43:44
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0