Hjärtskakning.

Konversation efter att D tappat mobilen i golvet.

D: (Kelar med mobilen) Stackars lille mobil. Slog du dig? Aaw..
Jag: Hallå! Mitt hjärta då? Tänker du inte på det?
D: Mobilen fick hjärnskakning ju.
Jag: Mitt hjärta fick hjärtskakning!
D: Bra, då vet vi att det slår.

Nu till den stora frågan. Menade D att jag är så känslokall och hemsk att han inte var säker på om jag hade ett hjärta? Eller, menade han att jag såg ut som en Zombie? Han svarade inte på någon av de frågorna. Hur ska jag tolka det?

Nåja, 1-0 till D.

Kommentarer
Postat av: Em

Han älskar sin mobil mer än dig!!! Anklaga honom för det och sen kan du begära en riktigt dyr julpresent!! ;D

2009-12-11 @ 17:31:02
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Anonym

Hej

händer i helgen?

Ha en trevlig helg.

2009-12-11 @ 17:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0