Vår egen Kräftskiva för två!

Min och Evves kräftskiva :D



Ja, eftersom Evelina inte blivit bjuden på någon kräftskiva och jag jobbat när jag vetat om att sådana pågår så ansåg vi att vi var värda en liten kräftskiva åtmistonde och unnade oss det igår! Vi hade tänkt äta på Kina, men det är ju stängt på måndagar så kom vi på vår ultimata idé med denna lyxiga och absolut enklaste tillagningen på kräftskiva =) Plus att det var hur gott som helst! Idag åkte jag och Evve till Karlshamn också och fikade med Tobbe! Var ju typ tusen år sedan jag och Tobbe sågs! Nästan allafall... Jag hittade min nya plånbok i Karlshamn också, så den blev såklart min! Efter lilla stadstrippen åkte jag och Thomas för att hämta ut hans nya busskort! Första dagen på gymnasiet imorgon för honom! Spännande :) Kan ta ett kort på min nya underbart fina plånbok sen och lägga ut, men nu ska jag bara mysa med min älskling som jag kommit hem till idag! :)

Over and Out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0