Free time

Idag är en dag med det stora ordet LEDIG i fokus! Det är gott faktist :) Igår var en bra dag på jobbet, och jag sålde min gamla samsung så det är fixat nu! :) Idag fick jag höra hur glad personen i fråga blev när denne fick den. Det är alltid kul när man kan göra någon annan glad! :)

Idag ska jag och David åka och handla, eventuellt inom Mc´donkan men vi får se sen. Vi hade tänkt hitta på något men eftersom både han och jag är lika kassa på att komma på något så blir det nog inget speciellt. Vi hade ändå inte kunnat åka så långt, jag jobbar ju eftermiddag imorgon. Men men.. Mc´Doncan... Var det det bästa vi kom på? Låter så tragiskt...

Idag blir det städdag. Det är verkligen ett måste. Jag ska bara försöka resa mig upp ur denna uuuursköna köksstol vid datorn. Förstår inte varför, men den är alltid skönare om man har städning på schemat framför sig och jag får även massa annat att göra helt plötsligt. Kan någon förklara detta fenomen? Det är liksom ingen engångsföretéelse...

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt med en ledig dag.. det hade man inte tackat nej till.

2009-08-21 @ 11:12:53
URL: http://jjjohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0