En dag med massor gjort!

Då har jag hunnit med massa idag också! Jag vaknade, Angelika ringde, hann slänga i mig lite pizza och en halv kopp kaffe sen åkte jag med henne till banken då hon inte kan stänga av bilen, för då starta den inte igen, så jag satt snällt och väntade i den. Men banken var såklart stängd så vi åkte hem till mig en runda. Drack färdigt kaffet och så. Sen gjorde vi ett nytt försök fast med min bil. Åkte in till banken, hämtade Ville på dagis, körde till arbetsförmedlingen som tar sååå lååång tid. Jag och Ville satt i bilen och sysselsatte oss med hudsalva, plåster, nycklar och allt annat vi kunde hitta för att inte bli uttråkade. Sedan åkte vi och åt lunch här hemma. Efter det åkte vi och handlade och tankade och precis när jag kom hem var det dax att åka till Tulseboda med flickorna så tidningen kunde ta några kort på deras konster. Nu sitter jag här, andas lite innan jag ska iväg igen och träffa Evelina :) Det ska bli skoj, var åratal sedan vi sågs! Så det är ju som sagt på tiden. Sen ska jag sova. Imorgon åker jag tillbaka till min älskling tror jag. Längtan efter honom är stark och det känns som att det är han som är dragningskraften och tyngdlagen för mig!



Jag kunde inte låta bli att köpa denna....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0