Mobil-blogga, hur?


Frågan om uppdatering är välförtjänad och jag ska försöka hinna med ett litet inlägg här nu, så ni vet vart jag håller hus hela tiden! Jag tänkte jag skulle försöka förstå hur man "mobil-bloggar", det hade varit mycket enklare för mig då jag inte alltid har tillgång till dator! Det är mitt nästa projekt efter detta inlägg, men om det är någon som vet hur man gör, så kommentera gääärna huuur!

Sen kan jag ju samtidigt efterfråga ifall någon vill byta en samsung mot en ericsson :) Jag har gått och kärat ner mig i en w902! Så, give me please!

Men under påsken har vi hunnit med några skåne besök hos mormor & morfar, Agneta & Conny samt farsan med familj! Sen efter påsken har det gått fort fram. Jag började jobba på psykakuten och trvis ypperligt! Personalen är helt fantastisk och jag längtar tills jag börjar jobba idag vid två :)

I lördags var det grillning hos Robban & Eva för att fira Ninis =) Olaf och barnen var så klart osså med =) Så längesen vi sågs så det var verkligen på tiden! Jag cyklade dit! Tänka sig, och jag ramlade inte en ända gång, nära, men jag gjorde det aldrig haha! De ni!

Ska lägga in några nya bilder också men först nu ska jag se om jag förstår hur mobil-blogg fungerar!
Så här ser veckan ut:
Måndag: Jobba 14 - 21.30
Tisdag: Skola 9.45 - 15.00
Onsdag: Jobba 06.45 - 16.00
Torsdag: Skola Osäker på tiden
Fredag: Jobba 06.45 - 16.00
Lördag: Helg!
Söndag: Helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0