Mekaniker!



Igår gick bra! Vilket jag egentligen visste, innerst inne. Men jag gillar det verkligen inte! Nåja, nu e det över! Igår eftermiddag/kväll var jag barnvakt åt William! Så kul vi hade! Vi gick långpromenad, la puzzle, åt massa frukt, dansade, tittade på TV, spelade piano, ja vi gjorde i princip allt :) Utan gnäll! Hur snäll unge som helst! Bilder kommer på torsdag, fredag då jag är tillbaka i Småland igen där min sladd till kameran befinner sig!

Idag är det skola som gäller. Ska snart dit.. Tanka bilen och köpa cig först. Så har jag lekt mekaniker idag och fyllt på vatten, kylarvatten, i förhoppningsvis kylarburken! Jag hoppas jag tog rätt, men hur många såna burkar kan man ta fel på i en motor? Kan väl inte va så svårt. Vi märker det när jag kör sen. När jag kommer hem ska jag packa det sista i lägenheten, förhoppningsvis kommer mamma och hjälper mig och sedan skall jag permanenta henne eventuellt klippa till Linnéa och mina toppar, om jag orkar och hinner vill säga.

Imorgon är det ju skola igen sen till Smålannd tillbaka till min bejbi! Saknar honom en aning ;)

Kommentarer
Postat av: Marcus Arnesson

Hej !! Trevlig och intressant blogg du har.

2009-04-29 @ 11:30:53
URL: http://mackansliv.blogg.se/
Postat av: angelika

2009-04-30 @ 09:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0