Cellprovtagning. Igen.

Ja, idag är ingen rolig dag. Ska in till K-hamn och göra cellprov, igen.. Nu kanske du tänker "Varför lägger hon ut det på bloggen?" men  de flesta vet det, alla kvinnor över 23 år gör det och skulle det visa något kommer det ändå komma fram. Så, does it matter? Nåja, jag är inte på humör idag, hoppas bara att det går bra, när det är över kommer det vara mycket bättre. Jag och mamma ska gå på stan och titta lite. Men nu så här innan är det jobbigt. Jag är inte rädd för mycket, men ormar och "ingrep" är inte min grej. Jag verkligen, verkligen avskyr det. Jag vill inte. Inte, inte, inte. Å andra sidan så klarar ju alla andra av det så det ska väl jag också. Men jag stressar ju upp mig så mycket. Sååå jobbigt. Men efter detta ska jag väl få slippa på tre år? Snälla, snälla snälla... Jag ringde sjukhuset nyss. Tänkte om man kunde få lugnande så man slipper hjärtklappningen. De skulle ringa upp. Om jag inte får det ska jag röka ett helt paket cig innan. Det borde hjälpa. mamma föreslog att dricka lite öl innan. Jo- om jag haft någon! Nåja, får se vad de säger. Ska unna mig ett nagellack eller nåt sen. Vill inte, vill inte, vill inte.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0